Veille sur moi
Zach has been under the care of his grandmother since his mother Corinne ran off. But now, 3 years later, their lives are turned upside down when Corinne returns, determined to take care of her son.
A major event shakes up the lives of Maggie, Corinne, and Zack. Youth Protection wonders who is the best person to ensure Zack's safety.
Maggie and her grandson Zack's lives completely turn upside down when Corinne, Maggie's daughter, now sober, returns and demands custody of her son.
Corinne emerges, Maggie has to make a difficult choice. Corinne feels she has no choice but to seek help... without realizing that she will create a bigger shockwave than expected.
As Maggie calls on Youth Protection to resolve the conflict, her past resurfaces and she tries to come to terms with Corinne. An unexpected return threatens to complicate things.
Maggie and Corinne must take action to protect Zack. Will they finally be able to put their differences aside and unite?
While Maggie believes that everything is going well, Corinne, who thinks she is in control, is falling back into her old habits.