Víctor Ros
Victor Ros was, as a child, a shrewd and cunning boy who stole money from his gang with people who had enough to help his mother. A veteran policeman, Don Armando Martinez, took him out of the world of crime in 1882 when he was 14 years old and made him the best policeman in all of Madrid.