Wotakoi: Love Is Hard for Otaku
Two childhood friends who work in the same office decide to start dating, but her secret obsession with homoerotic fiction and his secret life as a hardcore video gamer stand to get in the way of a true romance.
Despite entering into a relationship, Narumi starts to keep away from Hirotaka out of nervousness; the couple gets advice from two coworkers who also have geeky tendencies.