X Company
Camp X
As a new team of Allied agents face a terrifying first mission, Camp X's spymaster Duncan Sinclair must convince a fragile young man with a perfect memory to join the fight.
Trial by Fire
It's a trial-by-fire first mission for Alfred as the team parachutes into France. Their mission: to penetrate a German headquarters and steal codes that could save thousands of British lives.
The team infiltrates a brothel and a Gestapo headquarters as they battle to stop atomic research from falling into the hands of the Nazis. Meanwhile, things get personal for Aurora when she learns the tragic fate of her lover.
The team engineers a high-risk extraction of a British airman with the help of an infamous jazz chanteuse. Meanwhile, Harry struggles to help a critically injured Frenchwoman deliver her baby.
Aurora and the team wrestle with whether to trust a Vichy Mayor, who offers rich intelligence in exchange for their help in discovering what has become of the town's young women.
A sabotage mission leaves Harry critically injured and the team trapped in a safe house, desperate to escape a town swarming with Nazis.