Magic Matterhorn
Magic Matterhorn is an essayistic documentary by Swiss director Anka Schmid about the meaning of ones homeland, its clichés and reality. The mountain Matterhorn is the starting point for the portrayal of a ‚part-time‘ farmer from the Swiss mountain village Zermatt, a professional Swiss yodeler in Disneyland, California and the cabaret group called Geschwister Pfister.