Vamos A La Playa
When backpacker millennials Benjamin, Judith and Katharina travel to Cuba to find Katharina’s missing brother Wanja, they become more and more entrapped within a maze of delusions, sincere feelings and sexual desires: It begins as an exciting adventure and turns into a passionate love triangle.