Wildlike
Fourteen-year-old Mackenzie, a troubled teen, is sent by her mother to live with her uncle in Juneau, Alaska. She runs away and an unlikely friendship forms in the Alaskan wilderness, giving a runaway girl hope and sanctuary in America's last frontier.