Rio Connection
A notorious Sicilian mob boss moves to Rio de Janeiro, with the ambitious goal of turning Brazil into a new route for smuggling heroin into the US.
Buscetta strikes a deal with an investment banker to secure his first shipment of heroin.
Tommaso Buscetta finds his new life with his Brazilian lover Maria Cristina in jeopardy when two mafiosi come to Rio; the agents of the New York cartels come to investigate Buscetta's drug deals.
Legros nearly gets exposed when Sarti shows up at his office while encountering an agent there; things grow more dangerous when three smugglers try to steal his money.