ESPN F360 Chile ESPN F360
S2023, E68: A great team made up of Francisco Sagredo, Mauricio Pinilla, Cristián Caamaño, José Luis Villanueva, and Sebastián Esnaola analyze all the news about the UEFA Champions League, the major European leagues, CONMEBOL Libertadores, and Chilean football. They discuss everything to do with soccer, with in-depth analysis and debate from a panel of experts, bringing you up to date with the best of the beautiful game.