Beachfront Bargain Hunt
Living On Crystal Waters
A couple who has been vacationing in Crystal Beach, Texas, since high school wants to find a beach home in the area.
A couple wants a relaxing escape in the Jersey Shore, so they search for a villa, but with dogs restricted from most beaches, there may be difficulties.
A family wants to buy a dream vacation home on Long Beach, Wash., but needs help from a real estate agent to get the most out of their budget.
A family searches for a house near the beach in Point Pleasant, N.J., but must consider child safety and parking.
Fond of childhood memories, a couple wants to give their sons unforgettable summers in Nags Head, N.C.