Hank's book-signing suffers an interruption; Hank runs into his former blind date; Mia passes off Hank's work as her own.
Meredith convinces Hank to escort her to a fundraiser; Hank catches Charlie in a compromising position.
Mia wants to pass off more of Hank's work as her own; Marcy surprises Charlie at work; Karen invites Hank for a drink.