Feed the Beast
Two friends on the brink of losing everything risk all they have left by opening an upscale restaurant in the Bronx to turn their lives around.
Pilot Light
Faced with a serious debt to the mob, Dion tries to convince his best friend Tommy to rekindle their dream of opening a restaurant in The Bronx.
Father of the Year
Tommy and Dion court an unlikely investor – Tommy's estranged father. TJ's troubles at school lead to a dangerous misunderstanding at home.
Tommy and Dion bring Thirio to life with Rie's designs. But in order to pay for it all, the guys have to resort to crime.
Tommy and Dion scheme to reclaim Thirio from Aidan's arrogant chef. Meanwhile, Dion's reckless scramble to pay the Tooth Fairy puts TJ at risk.
Tommy lashes out as he struggles through Rie's birthday for the first time since her death. Meanwhile, Dion gets some life-changing news.
Revisiting the past, Tommy questions Dion's friendship with Rie. Uninvited guests threaten to derail the restaurant's soft opening.