Milo Murphy's Law
Going the Extra Milo / The Undergrounders
Zack, the new kid in town, finds that even a simple trip to school becomes an adventure when he meets Milo Murphy. Milo discovers an underground city.
Rooting for the Enemy/Sunny Side Up
Milo goes to his first football game. Milo, Melissa, and Zack try to protect an egg for a science experiment.
Melissa and Zack throw Milo his first surprise birthday party, the only real birthday party he’s ever had.
Milo accidentally vacations with the wrong family. Milo and Zack try to help Melissa overcome her secret fear of roller coasters.