The Thundermans
Adventures in Supersitting
Phoebe and Max Thunderman are twins in a family of superheroes; Phoebe strives to use her powers for good, and Max embraces the dark side.
Phoebe vs. Max
A prank war between Max and Phoebe gets out of hand; Hank and Barb try a new parenting style.
Max plans to sabotage dinner when Phoebe invites her crush's family over; an unexpected guest forces Phoebe and Max to work together.
Max changes the grades on his report card and is moved into an advanced class; Hank, Nora and Billy try to catch a newspaper thief.
Max and Phoebe get jobs at a pizza parlor; Max and Phoebe must work together to save their jobs.