The Art of Joy
Baby Modesta lives in a shack on the slopes of Mount Etna with her harsh mother and her older sister Tina; despite the hunger and poverty in which she lives and her jealousy towards Tina, Modesta grows up with a rebellious spirit and full of life.
While caring for the ailing princess, Modesta enacts her revenge by gradually poisoning a woman; Modesta realizes that the situation has reached a stalemate.