Sympatizant
Poslušný Asiat
Zatímco se kapitán přizpůsobuje životu v Los Angeles, je nucen najít někoho, koho by mohl obvinit, když generál začne mít podezření ohledně špiona.
Kapitán se jako neochotný konzultant hollywoodského filmu pohybuje mezi egoisty a osobnostmi stále chaotičtější produkce.