A dramedy made up of a unique ensemble of characters all born on the same day.
I've Got This
Beth navigates qualms with her mother. Kevin and Kate bring their families together for dinner.
Jack and Miguel bond. Kevin and Madison navigate challenges. Randall seeks out a new kind of support network.