Pôle Espoir
Pôle Espoir reveals the extraordinary daily life of teenagers between the ages of 15 and 17 on the way to becoming the flagship of French surfing and bodyboarding. They dream of the Olympic Games as much as their next trip with friends. This documentary takes a close look at the intensity of the competitions, physical preparation, while following these adolescents in their personal development.