One Big Happy
Luke and Lizzy, inseparable pals since childhood, decide to have a child together as friends; Lizzy finds out she is pregnant just as Luke announces his sudden marriage to Prudence, complicating their previously agreed upon arrangement.
Prudence moves into Luke and Lizzy's apartment -- along with a mess of belongings; Lizzy is forced to deal with repressed feelings; Luke has trouble sleeping with Prudence's marionettes around.
Luke and Prudence help Lizzy make a date with her secret crush; Prudence realizes Lizzy's pregnancy is making her feel left out.
When Prudence tries to convince Luke and Lizzy to spice up their lives, Luke decides to try skydiving.
Luke, Prudence and Lizzy learn Luke and Prudence's wedding is not legal, so Lizzy decides to plan a new wedding; the group gets a surprise about Prudence's past.