RESET – Wie weit willst du gehen?
In the gripping drama series 'RESET,' the seemingly perfect world of Flo, a successful TV host and renowned feminist, shatters one evening when she discovers her 15-year-old daughter Luna dead in her room. Overwhelmed by grief and guilt, Flo plunges into despair. However, a time travel agency offers her a glimmer of hope, providing the chance to journey into the past to avert Luna's tragic suicide. As Flo grapples with the complexities of changing the past, she must confront truths about her life and the lengths she's willing to go to save her daughter.