True Cooking Master Boy
When Zhou Yu becomes unable to participate in the contest after being stung by a hidden scorpion, Mao takes on the masked chef.
Xie Lu warns Mao and his friends to watch out for the cooking underworld after his staff is stolen by a man with a black kirin crest on his hand.