The Adventures of Ping and Roar
Favorite Toy Lost! Roar has misplaced his favorite toy, Rozilla the Robot. The search for the toy quickly becomes a rescue mission. Where could he be???
Ping and Roar set up a surprise game of "restaurant", for their parents. But when the kitchen gets backed up, how will the wait staff handle the hungry customers???
Scouts honor! Ping really wants to earn a new Dinoscout badge, but sometimes good intentions turn into big messes!