Momonsters
Momonsters Haha, Hehe, Hihi, Hoho and Huhu want to be kids' best friends, but... where does one learn how to be a kid's best friend? At Momonsters Academy!
Mila tells the Momonsters about her favorite thing in the whole world: dolls. The Momonsters will learn how to play with dolls. Each one chooses a doll: a superhero, a robot, a pirate, a dragon and a clown... And now how do you play?
Alejandro tells the Momonsters about his favorite thing in the whole world: soccer. The Momonsters will try to play a soccer match, but Huhu doesn't want to share his ball, Hehe is scared of it and Hoho isn't sure which team he's on...
Antoine tells the Momonsters about his favorite thing in the whole world: puzzles. The Momonsters will try to do a puzzle. Although it looks easy at first, none of them can get the pieces to fit, but... it's still a lot of fun!
Liam tells the Momonsters about his favorite thing in the whole world: trampolines. The Momonsters will try to jump on a trampoline. They're all excited, except Hehe... Is it normal his legs are shaking so much?
Amelie tells the Momonsters about her favorite thing in the whole world: taking a nap. The Momonsters will try to take a nap. They all settle into their sleeping bags, but... Huhu can't fall sleep alone! How can they help him fall asleep?
Ana tells the Momonsters about her favorite thing in the whole world: being tickled. The Momonsters will learn how to tickle each other. They all laugh out loud... except Hoho, who doesn't laugh even when tickled.