Chris Martin
S2, E4: Good news: When the Whistle Blows has received a BAFTA nomination. Bad news: Chris Martin, lead singer of Coldplay, wants to be in the show. Then at the awards ceremony, not only does the show not win, but Darren and Maggie both contrive to get Andy into trouble.