Action Man
Action Man and the team are set up by Doctor X and take the blame when the American ambassador is kidnapped and brainwashed.
A mysterious UFO promises peace, but unleashes superweapons instead, destroying Jet X-Treme.
Team X-Treme appears to have a new, canine member after Jacques adopts what he believes to be a stray German Shepard.