Crisis Unit
Newly elected president of one of the largest humanitarian organisations in the world, Suzanne Fontana is put to the test when a young delegate and a dozen employees of the organisation are kidnapped in Yemen.
Denied by his family and rejected by Swiss authorities, Akim has nowhere left to go. The noose tightens around Kessel, whose terrible secret might be revealed.