Loulou
Loulou is the hilarious story of the unbreakable friendship between Loulou and her three best friends Alice, Marie and Max. Season 1 follows the four friends as they deal with her unplanned pregnancy. And when her child appears in season 2 it's just the beginning of Loulou’s travails.
When Loulou has to admit to something to her parents, she relies on her friend Max to sweettalk them: but this time she's beyond even his help.
Loulou is happily pregnant, until she realises the baby was conceived two months earlier than thought. Is Marcus the father?
Loulou minds her neighbour's baby to sharpen her mothering skills. Her training doesn't go well.
Loulou thought being pregnant would get her special treatment... but she feels invisible.