The Nordic Murders
On Ellen's first day back from maternity leave, her son is kidnapped; a break puts Karin on the right track, but no one can believe what and who she finds.
Seniors Ulf, Eva and Renate are having a party during their camping trip to Poland; Ulf is found at the edge of the forest, banged up, dazed, and believing he might have killed someone.