Cooking Away in Margaritaville
S14, E12: In Guadalajara, Mexico, the three remaining chefs face off against the winner of "Last Chance Kitchen;" they must then create a dish using goat, and later must pair their own cocktail with a dish that incorporates the notes of a margarita.