D.T.R.
S3, E5: Bobby and Sue Ellen try to keep John Ross from becoming like his father. Meanwhile, Christopher makes a discovery about Heather's past amd Cliff persuades Elena to try a new tack. Elsewhere, Judith, Ryland and Ann try to get Emma under control.