Everybody Hates a Liar
S2, E4: Chris gets everyone in the neighbourhood to believe that he is dating Tasha. That doesn't set well with Tasha's grandmother Louise and she makes sure that Rochelle knows about it. Julius must redeem all of the trading stamps he's been saving, and Drew thinks that Rochelle is paying more attention to Chris and Tonya than to him.