Everybody Hates the Buddy System
S2, E6: The new principal, Mr Edwards, decides that the best way to solve the issues between Chris and Caruso is to have them become buddies on a school field trip. Plus, when Rochelle's favourite earrings are missing, Tanya is the prime suspect, and Julius tries to find a Wayne Gretzky jersey for Drew.