The Goldbergs Happy Mom, Happy Life
S2, E15: Dana and Adam are given a doll to parent for a school project, but end up in jeopardy of failing because of Beverly's "grand-smothering." Meanwhile, Erica tries to get back at Barry for monopolizing her best friend's time by joining the JTP, however her plan doesn't go as expected.