My Dumb Luck
S7, E9: JD and Turk try to show up Dr Cox when he can't seem to diagnose one of his patients' problems, Elliot and Carla try to convince the board not to force Dr Kelso into retirement, and Dr Kelso reflects on his time at the hospital.