My Words of Wisdom
S6, E16: In the wake of Laverne's funeral, the Sacred Heart staff decide to take the lessons from her life to heart, though Carla is upset that everyone seems to act as if nothing has changed. Meanwhile, the Janitor helps JD and Turk treat a deaf patient, and Elliot learns that Keith wants more from their relationship.