Obsession
S3, E13: When a rich real estate agent is found dead in a brownstone, Mac and Stella work with evidence that suggests he was either the perpetrator or victim of a kidnap. Meanwhile, across town, Danny and Hawkes become immersed in the popular sport of grocery-cart races when a player becomes a victim.