Smoke 'Em If You Got 'Em
S14, E5: The chefs face a mountain of baking ingredients pointing to a biscuit challenge, barbecue master Rodney Scott tasks the chefs to prepare a whole hog and three side dishes for 150 barbecue lovers, including country music star Darius Rucker.