The Long Sleep
S4, E19: A man wakes up on a beach covered in blood, so he hires Magnum and Higgins to investigate a crime he doesn't remember; T.C. is taken aback when Cade's biological grandmother makes a surprise visit; Rick's feelings for Suzy grow stronger.