Beethoven - Symphony No. 8
Les Dissonances and leading violinist David Grimal by Symphony No. 8 by Ludwig van Beethoven at the Opéra Dijon in France. The symphony is distinguished by its simplicity and its overall duration, which returns to the classical proportions of Symphony No. 1.