Beethoven - Symphony No. 4
Les Dissonances play Symphony No. 4 by Ludwig van Beethoven at the Opéra Dijon in France without a conductor, but with leading violinist David Grimal. Fun fact about this symphony: it is the only one of Beethoven’s works that was commissioned.