Mozart - String Quartet No. 6
Les Dissonances is a collective of artists created by violinist David Grimal. Discover the breathtaking performance of Mozart's String Quartet No. 6 in l'Opéra Comique. This extract of the Quartets dedicated to Haydn was published in 1785.