Brahms - Sextet for Strings
Les Dissonances and David Grimal play Brahms' Sextet for Strings. This sextet for two violins, two violas and two cellos was completed in 1860 in Ham. Nicknamed the 'Spring Sextet”, the first two movements have a pastoral air.