Beethoven - Violin Concerto
Violinist David Grimal and his ensemble Les Dissonances play Beethovens Violin Concerto. This concerto, written in 1806, is considered one of the major pieces of the violin repertoire, just like the concertos of Brahms, Mendelssohn and Tchaikovsky.