Jekyll & Hyde
Lawyer Gabriel Utterson is astonished to learn that his lifelong friend Henry Jekyll has apparently committed murder and suicide in the space of one night. A lengthy 'confession' written in Jekyll's own hand tells an incredible story - that Jekyll's experiments had caused him to transform into a murderous character he named Mr Hyde. A twisted take on the classic story.