Arthur and George
Martin Clunes stars as Sir Arthur Conan Doyle, creator of Sherlock Holmes, in a real-life case that inspired the great author to put down his pen and turn detective. Outraged by injustice to an Anglo-Indian solicitor, Doyle uses the methods of his own fictional detective to get at the truth.