Schubert - String Quartet No. 15
Les Dissonances and David Grimal perform Schubert's String Quartet No. 15. This string Quartet, written by Franz Schubert in ten days in June 1826, is the fifth and final composed for this kind of ensemble. Recorded at the Cité de la Musique.