Table for three
A rising young man who needs to take over his father's company struggles to meet his father's expectations of settling down. To find a "proper" woman, he reinvents himself by hiding his true identity. Can true love bloom from a lie? Or must he risk everything including his heart and his business to be truly known and accepted?