Truth
Belgrade, 2022: A photojournalist is threatened by right-wing extremist groups in her Serbian home and flees to Germany with her daughter. But then she also experiences increasing strong threats and attacks in her new home. Centering on Jelena's tireless quest for journalistic integrity, ISTINA illuminates the perils that lie in the pursuit of truth.