Works for lute by J. S. Bach
French lutenist Thomas Dunford performs various works for lute by J. S. Bach in this intimate chamber music concert, recorded at Concertgebouw Brugge, Belgium, in 2017. On the program are Suite for lute in G minor, BWV 995; Suite for solo cello in G major (arr. for lute), BWV 1007; and Chaconne from Partita for solo violin in D minor (arr. lute), BWV 1004. Paris-born lutenist Thomas Dunford (*1...