50/50 Heroes
Half-siblings Mo and Sam discover that they have inherited some powers from their great-great-great-grandmother who had a fling with a superhero many moons ago.
Mo lies to Amber about being hypersensitive towards chicory in order to escape the special chicory-based cuisine lunch event that she organised in the cafeteria.